Gå til innhold

Cruise (f.eks i Karibien) ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har vært på cruise? Vi har snakket litt om å dra på cruise - gjerne da i Karibien, men hvordan passer dette for en 6 - 7 åring? Vi liker alle 3 vann og båter, og er såpass rastløse at strand-ferie ikke er tingen for oss. Liker å se mye og komme oss fra sted til sted. Samtidig liker vi å ha det komfortabelt, så back-pakking er ikke aktuelt. Finnes det flere slik som oss der ute som kan gi noen tips/har noen erfaringer?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen min har vært på cruise to ganger, men begge gangene var før vi fikk barn. Vi var i Middelhavet, og det er en fantastisk måte å feriere på! Tror ikke det er noe problem å ha med en såpass stor unge på cruise. Ombord på båten er det masse muligheter for aktiviteter og jeg tror det var klubber for barn og ungdom, slik at de fant hverandre. De fleste dagene er båten i land, og det er opp til en selv om en vil gå omkring på egenhånd eller bli med på turer.

Det høres ut som om et cruise vil være midt i blinken for dere. Det er deilig å ha hotellet sitt med på turen, en service vi nordmenn ikke er vant med, kjempegod mat til alle døgnets tider - inkludert i prisen - og å våkne opp til en ny spennende plass hver morgen! God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...