Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er ikke gravid! Jaja, skulle jo ha veldig flax om det klaffa på 1.pp i "min alder" (hehe)

MEN - jeg har altså brukt CB-tester, men de funker jo ikke!! Har nå hatt TRE tester som ikke viste strek i kontrollvinduet!!! Jeg tar testene forskriftsmessig, har lest bruksanvisningen til punkt og prikke. Er jo sååå irriterende når de ikke funker! GRRR

Er jo temmelig dyre tester også. Er det noe jeg likevel gjør feil tro? Til neste pp skal jeg bestille billigtester på nettet, hvilke tester anbefaler dere, og hvor mange pleier dere å bestille? Hva med EL-tester i samme slengen? Hvor mange av disse pleier dere å bestille?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med neste pp. Er i samme situasjon selv, og er skikkelig utålmodig m.h.t. å bli gravid igjen. Fikk mensen i går, så neste IKM blir 27. september.

Jeg har kun brukt CB-tester, og har ikke hatt noen problemer med disse. Jeg holder ikke testen i strålen, men tisser i et glass og holder testen ned i glasset. Lekre detaljer her!

Lykke til videre. Kanskje det klaffer for oss begge i neste pp?

Skrevet

En på jobben tok ikke av hylsa på testen,- du har gjort det? :) Jeg har bare brukt cb, holdt den under strålen, og det har ikke vært noe tull med mine. Hm, men det er jo ikke så mye man kan gjøre feil heller.

Lykke til neste måned!

Skrevet

Jeg er også i 1pp-spennede dette:-) Jeg bestillte den kombipakken til 187 kr-masse masse tester da:-)) Skal nåkk få brukt dem...eller håper jo ikke det da...ikke alle jaffal:-)) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...