3 skatter ute:) Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 andre gangen jeg har det nå i svangerskapet. Forrige gang fikk jeg anitibiotika og dråper, denne gangen har jeg ikke vært hos legen, men bruker dråpene igjen da. Er så vondt, må knaske paracet som drops. Ikke sovet siden 1.30 i natt....... Dette blir en lang dag med 4 unger i huset og ingen mulighet til å komme seg til legen.......... auauauauauauuuuuuuu må bare klage, for det er så vondt, kjennes ut som det sprekker hvert øyeblikk, og er hoven fra ved øyet og bak mot nakken
line_n & sara Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 oi!! får håpe at det ordner seg snart!!! god bedring!
junea Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Kan ikke gjøre annet en å ønske deg go bedring! Håper du blir kvitt det:) Får du ikke barnevakt så du kan komme deg til legen da? Du kan jo ha de med også!
guttiseptember Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 har hørt det er kjempe vondt å få som voksen. Jeg hadde en kollega der barnet hadde kronisk ørebetennelse. Det brukte ett kjerringråd som hjalp mye. Ta en løk, kutt den opp, legg den i en klut og over øre. Da trekker den ut noe av trykket. Jeg har aldri prøvd, men har hørt det hjelper. Ellers så må du komme deg til lege. En venninne av meg hadde dette nå, det tok henne tre uker å blir frisk.
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Uff, nei øreverk er virkelig ikke godt... det hjelper med en varm potet mot smerten.. Håper det går fort over
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 korr ska den poteten hænn??? æ å har ondt i øret mitt ... AU
3 skatter ute:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2007 mamma kom og passet ungene så jeg kom meg til legen. da blir det penicillin i ei uke, og dryppig. så får jeg spise noen paracet i døgnet, lov med 8. prøve og sitte og sove i natt. så går det seg til. men fy flate, her snakker vi smerter altså, skulle gjerne hatt ett par paralgin forte.
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Legg den inntil øret, og litt rundt der du har vont.. varmer opp hele området.
mamma til 2 små:=) Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 ingenting er verre enn øreverk!!! det kan jeg glatt skrive under på:=( klager litt med deg jeg for jeg sitter også her med øreverk.har nærmest kronisk ørebet pga jeg har øreeksem
3 skatter ute:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2007 har sår i ørene jeg også. så det er jamt over vondt der inne hele tiden. men mellomørebetennelse, det er ett rent h....... altså. holder på og gå på veggen her jeg. ikke vits og legge seg heller, for da blir det ennå vondere. ser ikke frem mot natten nei. men kanskje søndagen blir bra, når penicillinen får virket litt.
mamma til 2 små:=) Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 jeg hadde forlangt par-forte.jeg fikk det selv om jeg sa jeg var gravid
3 skatter ute:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2007 så man kan ta det? er i uke17-19 ett sted. har paralgin liggende, kan jeg ta en til natta da?
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 mellomørebetennelse med sår i ørene er helt forjævli'. jeg vet! men jeg hadde likevel ikke turt å ta paralgin forte i svangerskapet. har aldri tatt det før heller jeg da... var på en 12 timer flytur (vi hadde med vår baby på 7 mnder) og hadde den verste mellomørebetennelsen jeg har hatt noensinne. jeg trodde tilslutt at jeg skulle skjære hodet av meg!!! gråt og gråt. klarte ikke å sitte i ro og bare tenkte på smerten. fikk dråper da jeg kom hjem, og ble anbefalt å ta paracet og ibux sammen. MEN, så skal du ikke bruke Ibux i svangerskapet. jeg hadde fulgt alle kjerringrådene jeg hadde fått!!! husk at det nok roer seg om et par-tre dager. HOLD UT!
3 skatter ute:) Skrevet 31. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 31. august 2007 har gått 2 døgn nå, og det er ikke bedre, bare værre tørr ikke tenke på ennå en våke natt bruker jo dråper og penicillin, men det tar jo ikke smertene paracet funker ikke i det heletatt
mamma til 2 små:=) Skrevet 31. august 2007 #15 Skrevet 31. august 2007 ja gjør det:=) legen min sa det ikke gjorde noe om jeg var gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå