Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 negativ, men det stod på pakkningen at det berre er 50% kjangs for at den blir positiv dersom man er det. Det som var bra er at tempen er høy i dag også Så nå må jeg vente til i morgen, eller lengre, så får vi se om ikke jeg får en positiv test:D her er linken til charten min: http://www.fertilityfriend.com/home/Sliteren86
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Heier på deg!!! nåe er/var ikm? kan jo være for tidlig å teste.... håper det har klaffet for dere nå!! klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2007 Vet ikke om du har lest innlegget jeg la inn i går?? om symptom?? IKM er ikke før den 4.september. men det som er saken er at jeg har ikke hatt en lutealfase på lengre enn 10 dager siden jeg fikk mensen tilbake. Så i følge den skal mensen komme i dag, men ingen tegn til den. Testet med en test jeg kan ta 4 dager før, men jeg prøver igjen i morgen:D
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Det var synd! uff da og jeg som hadde håpet og se et lite jubel av deg i dag. Jaja.. men du kan jo teste igjen om noen dager. Jeg har som sagt ikm i dag men bestemte meg for å drøye med å teste noen dager.. Tester antagligvis på mandag hvis ikke jeg har fått mensen.. Vil være helt sikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå