Gå til innhold

Riga+hippiesnulla & piratspira

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt våken?

Sender du meg en PM hvis det fortsatt er aktuelt med den omvisningen på Riksen? Trenger navnet ditt da tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg er våken ja...var innom dib nå!:P

Men tro det eller ei så har jeg en forelesning på skolen 2 timer i uka...denne faller nøyaktig på det tidspunktet på tirsdag!:-/ Og tirsdagen etter det så har jeg et obligatorisk møte, så må droppe skolen, og så skal jeg vel føde og sånn, så det blir for mye å være vekk den 4.

Men tusen takk for at du brukte tid på meg, men jeg har altså ikke behov for omvisning den 4. lenger...satser på at jeg ikke har født den 13.!:P

Skrevet

Den er grei. Da ringer jeg bare og avbestiller.

Mye planer for deg om dagen! Lykke til med alt sammen!

Skrevet

Beklager at innlegget kom to ganger forresten. Var ikke ment som masing. Trykket bare en gang og så vips så var det to?!?

Skrevet

Har skjedd meg også...helt psycho når samme ting kommer opp 2 ganger!

Har en del planer utover, men ikke til uka...uka etter derimot er jeg planer 11, 12 og 13, og så har jeg jo sett for meg at jeg føder den 14.!:P

Eller...skulle jo ha lagt planer for søndag nå, for da har jeg bursdag. Men ønsker meg ingenting, og har ingen å feire med, og skjønner ikke helt poenget med å feire, så blir nok en vanlig søndag.

Skrevet

Planlagt å føde den 14. ja he he. Det er jo lov å håpe :o)

Trist å ikke ha noen å feire med da. Alle fortjener en bursdagfeiring! Gratulerer så masse herfra i hvert fall. Skal huske på deg på søndag også. Du kan jo ta deg en liten fest her inne :o)

Skrevet

Ja, på bim blir det nok en liten fest!:-)

Så kommer jo mamma på besøk, men det gjør jo hun hele tida.

Hadde termin 22. okt med snulla, men hun kom den 14. Så da tenker jeg at siden jeg nå har termin 22. sept, så må hun vel komme den 14. hun også! Passer helt greit for meg!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...