Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Herregud, nå GIDDER jeg ikke mer av den j..... hosta! Tredje natta på rad jeg nesten ikke får sove pga det! Klør i halsen, kribler så jeg blir gal, vondt å puste... ÆSJ! Noen som har gode råd? Skal til legen i dag, håper han kan gi meg noe for dette, går stadig i knestående fordi jeg hoster til jeg spyr. Tror KANSKJE det blir fri fra jobb i dag....
annka-fødeklar Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Huff det er kjedelig. Sliter med en lei forkjølelse selv nå og har god nytte av dekadin tabletter, hjelper hvertfall mot kriblingen i halsen. Kjøpt på apoteket og var helt ok å bruke under svangerskapet sa farmasøyten.
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Vet hvordan du har det. Er forkjøla på 8. dagen nå, og har bare sovet relativt godt en av de nettene. Orker ikke å reise til legen fordi det bestandig er så varmt og klamt på venterommet og da hoster jeg bare mer. Ventetiden har aldri vært kortere enn 30 min, men som regel kommer det opp i nesten en time.... håper det går over snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå