araqudaa Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Litt om meg; 37 år og 6 + 1 uke på vei. Og etter 2 SA og 1 MA, sitter jeg her å skjelver å krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen. Skal bli hyggelig å bli kjent med dere :-)
atpåklatt08? Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 velkommen hit - jeg er også 6+1 på vei etter tre SA og synes det er kjempeskummelt-hele tiden håper det går bra med deg
Dotten Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hei. Bare vær her du. Vi er snille her inne... Egentlig hører du vel til 1. tri eller noe sånt, meeeen det er bare koselig at du også vil være her hos oss "gamlingene".. He, he. Masse lykke til med svangerskapet
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 eller inne på Gravid i moden alder.. for det er du jo .. som meg lykke til. klem
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Hei og lykke til med svangerskapet! Håper spiren din klorer seg godt fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå