Northernlights Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 juhu,er du her?Står til??? Kan du ikke sende bildet av oss en dag. =) Sitter litt på MSN,om du logger deg på der.Endelig stille i huset.
Mom2Two Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Heia vennen!!! Er litt frem og tilbake. Driver og pakker. Vi skap på fjellet i helgen. Kanskje jeg rekker en tur innom etterpå. Må få mannen til å hjelpe med å finne det bildet og sende, jeg er så dårlig på sånt. Skal få ordna med det rett over helgen, rekker det nok ikke før vi drar, for han sover nå og kommer hjem ved lunsjtider og da kjører vi på direktet:) Skal prøve og stikke hodet innom etterpå Mange klemmer til deg. Er alt bra med dere?
Northernlights Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Alt fint her =o) Svigers har fått seg leilighet, så vi skal hjelpe dem i helga. Ungene stortrives på den nye skolen. High school her er mere strengt enn der "oppi nord". Så det var litt beklagelser fra jenta mi ang akkurat det (ikke lov med mobil på skolen, ikke lov å ha med vannflaske i klasserommet m.m) Men ellers har hun fått noen få venner,og det har gutten også. Gått bra denne aller første uka, så det er jeg kjempeglad for. Orden i huset blir det ikke før alle tingene til gamlingan blir med dem til den nye plassen, men da skal det fikses opp her. Jeg er og blir veldig uorganisert... Men håper søsteren min kommer på besøk i høst. Hun er fenomenal til å fikse! Håper dere får det fint på fjellet ! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå