camosilla Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 dere om har kjøpt lammeskinn... skal dere bruke det i senga som laken eller? venter min første så er ikke helt inn i det her jeg. Har tenkt å kjøpe det...
purple Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Hei. Har sett endel bruker det i vogn. Det er hvis man ikke skal ha voksipose,skinnpose o.l. I seng har jeg og sett reklame på at de kan brukes. men jeg tenker på hvis barnet tisser seg mye ut....da må man iallefall ha tisselaken over skinnet. Om jeg skal kjøpe skinn så blir det til vogna. I seng blir det tisse laken og flanell laken oppå det.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Anbefaler nøstebarn sitt, da hårene er kortere, og det er ubehandlet. Har etter førstemann, og brukte det som laken frem til han var ett år, da hadde vi det vogna om vinteren. Anbefaler det sammen med strikket teppe, av nøstebarn ull. Førstemann sov mye, og var veldig trygg og rolig :-)
de tre bukkenebruse Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 jeg hadde først tisselaken på madrassen,så strekklaken og oppå der hadde jeg skinnet med en fille der hodet til gutten min skulle være:) skal gjøre det samme denne gangen også man hvet aldrig hvor gulpet/oppkastet havner hehe...litt kjedelig å skittne til madrassen viss/når det kan unngås:)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Det har jeg brukt til mine siste to, og da har jeg hatt det rett i seng/vogn. De har hatt en liten klut under hodet, men ofte har de vridd seg bort fra denne og ligget rett på skinnet. Det ligger jo på rygg, så da får de det ikke i ansiktet. Synes det var kjempefint å bruke, både i seng og vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå