blond Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hvordan er forholdet til dine svigerforeldre og hvordan er forholdet hans til sine svigerforeldre? Kan det være slik at forholdet til svigerforeldre har potensiale til å bli vanskelig uansett? Eller er det flere dårlige svigerforhold mellom mor og svigermor enn mellom far og svigermor?
fleXibel Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg og mannen min har et godt forhold til våre svigerforeldre.. Jeg trives kjempemasse med foreldrene hans og han med mine.. de få gangene vi ser dem (bor et stykke unna).
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Kjempe godt forhold begge veier!
ana baroma Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Vi har begge et bittelitt anstrengt forhold til hans foreldre, men det kommer seg:) Vi er uansett ikke uvenner, bare veldig ulike... Men har senest i dag gått lang tur med svigermor, så det er ikke så ille egentlig. Jeg har et godt forhold til mine foreldre, og min mann trives også veldig godt sammen med dem. Skal være ubeskjeden nok til å si at de fleste trives med dem, så jeg er egentlig ikke så overrasket... Og mannen min er sosial og omgjengelig, så dermed går det greit. Nå skal det sies at mine foreldre bor veldig langt unna, så det er lange og intense samvær, hehe.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Meg og svigermor: Hun har adri gjort en shit får å bli godt likt av meg, så der har hun driti seg ut, stakkar.. Meg og svigerfar: Han er noe for seg selv, men godt humør har han. Samboer og min mor: Godt likt begge veier. Samboer og min far: Pappa er noe for seg selv (han også..) Ok forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå