Bæremeisen Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Var ute på tur med Leo og hunden vår. Da vi passerte huset til naboen står hunden inne og bjeffer noe vannvittig. Det er i grunnen helt normalt, er en smule hissig, en tysk jaktterrier. Jeg går og småprater med Leo og hunden, plutselig kommer Jeppe(naboen sin hund) og kaster seg over hunden vår og biter seg fast, er helt vill, bjeffer og står i... Leo begynner og gråte og mor blir forbanna!!!! Jeg ble jo vettskremt, redd for både barn og hund, herrrejemini Heldigvis gikk det bra... denne gangen.. er ikke mye trygg på den bikkja der nå... !!! Ble rett og slett fly forbanna, tenk å ha så lite kontroll på hunden sin...!!!
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 slapp de hunden sin ut når de så at den bjeffet mot deres hund????? FY SÅ DÅRLIG GJORT!!! kunne jo ha gått skikkelig galt, jo. støtter tonje-mari sin mamma...
Maisie Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Hjelpes! Hadde vært dritredd hvis det hadde skjedd meg! Godt det gikk bra med dere. Vet du hvorfor den gikk til angrep, og hvorfor den var ute alene? Eller hvordan den kunne komme seg til dere da. Det var en nabohund som gikk til angrep på hunden vår hjemme hos foreldrene mine en gang også. Helt sånn plutselig. men den er avlivet nå, den var visst ganske aggressiv og uberegnende av seg både før og etter det angrepet. Tenk om den hadde gått etter ungen din! Hva sa naboen din?
Bæremeisen Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 Aner ikke hvordan den kom ut... naboen har jeg ikke snakket med. Hadde svare strev med å roe både hunden og Leo. De pep og gren om hverandre her en stund, jeg blir helt skjelven når jeg tenker på det... Klarte på en eller annen merkelig måte å få med meg både guttungen og hunden inn på rekordtid. Jeg tror jeg fløy inn....??!! Naboen tar jeg en alvorsprat med i morgen...!!! Nå er jeg altfor hissig....
Maisie Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Men var ikke naboen ute og tok vare på hunden etter angrepet da? Eller merket de ikke at hunden stakk ut? De må jo ha hørt noe.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Uff, er skummelt med sånne hissige hunder :-S er noen hunder i nærheten av her vi bor også som JEG faktisk er livredd (er verdens største hundeelsker og kanskje en smule naiv når det kommer til hunders godhet) De gneldrer, flekker tenner, buster pelsen og knurrer når noen går forbi. Husker når snuppa var liten nyfødt baby, da skulle jeg gå tur med henne og de to hundene våre, når vi gikk forbi dette huset så sto sinna hundene ute og den ene var rett og slett drit forbannet for at vi gikk der, jeg var livredd
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Jeg stoler ikke på hunder jeg. Noen jeg kjenner i hjembygda mi hadde 3 hunder, den ene kjøpte de av foreldrene mine da de hadde valper, han var snill som et lam og gjorde aldri noen noe. Men han var den første av de 3 hann hundene som kom dit og de fikk senere tak i 2 til som slett ikke var så greie. For et par uker siden gikk det galt der, hannhunder slåss og den ene som var mest ustabil gikk til angrep på han som kom dit først, det endte jo med at han som var eldst og var der først ble bit i hjel. Det verste er hvis de ikke har avlivet han som gikk til angrep for de har barn de som har hundene og neste gang kan det være barna de går til angrep på.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Hæ? Er det ikke slik at en MÅ avlive hunder som angriper på denne måten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå