Gå til innhold

Gran Canaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi estilt tur til Gran Canaria.

Reiser i november... Har termin i Mars, så vi måtte jo revurdere Taiwan og Thailand i Februar... :(

Gleder meg jeg, gruer litt til flyturen, men det skal gå så bra. Må tenke positivt.. .:)

Noen andre som skal ut å reise når de er 5 måneder på vei?

Reisetips?

Vaksiner?

Mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har netopp kommet hjem fra gran canaria.. vor skal du der??

ikke drikk dispenser brus. det er blanda med vann og vannet der BØR du ikke drikke.. ikke drikk brus el annen drikke med isbiter dersom det ikke er laget av flaske vann(noe som de ikke var alle stedene vi drakk og spiste på.) bestiller du kjøtt så be om godt stekt.. de liker det litt blodigere der enn her hjemme,det er vanelig der =)

ikke spis is eller kjøp mat el snacks på bodene i gata( utnom i butikkene der kan du kjøpe så mye is du vil av det som er pakka inn sånn som her i norge) det blir man lett veldig syk av!! min mamma og bror har bodd i spania imange år og detta var det jeg fikk beskjed om og holde meg unna.. VELDIG viktig med og ikke spise fra gata bodene.. det stå i sola hele dagen og blir fort dårlig..

jeg er ikke en hysterisk gravid dame =) spiser det jeg vil ha bortsett fra dårlig stekt kjøtt og muggoster.. men syntes at det var lurt og følge dissa råda fra mor og andre.. ikke kult og bli syk når man er gravid i utlandet!!

ha en fin tur =0) det er kjempe fint der og jeg kozet meg masse!! mye god mat der =0)

Skrevet

skal til Playa Del Cura...

Gleder oss.

Vi er to vennepar.

Er jo veldig skeptisk til hva jeg tør å prøve av mat der da, men er kke helt hysterisk jeg heller... Noen forhåndsregler kommer jeg til å ta, men kommer nok til å bli mange fristelser... :)

Skrevet

vi var i san augustin =0)

kan spise det meste,det gikk bra med meg vertfall.. men man ser jo ann stedet man er på.. holdt meg unna fiske retter jeg da..

de største fristelsene for meg var de isbodene eller trallene på gata!! det så bara SÅ godt ut da=) men jeg spiste det ikke var flink dro og kjøpte meg en saftis i butikken isteden jeg=)

vis du liker is kommer du til og skjønne va jeg mener når man som gravid får se en sånn bod=) men det gjelder også de is trallene de har på resturangene.. de står ute i sola hele dagen.. jeg turte ikke og spise av de..

du bør prøve de spanske kjøttbollene!! de er såååå gode =0) dem anbefaler jeg.. vis du liker det da.. de er store og safttige i no tomat aktig saus.. kjempe nam=)

Skrevet

Hehe... Kjøttboller er godt hvis det er det rette tilbehøret... :)

Jeg pleier ikke være så flink til å prøve nye tng, men kanskje jeg er litt mer spontan nå når jeg er gravid... Hehe...

Vi har leid bil da, så vi kommer nok til å reise litt rundt på øya.

Og ja IS er godt... :)

Får vel bare prøve å holde meg unna.

Takk for tipset, vil ikke li syk der nede nei...

Skrevet

har du vært der før?

jeg prøvde mye mat der.er jo vant med en del av den spanske maten fra før.. men prøvde og mye nytt=) det som smaker godt smaker så utrolig mye bedere nå som jeg er gravid=0) hehe..

det er et marked oppi fjelle ver søndag, i teror.. dit burde du dra.mye fint der det er et marked som de som bor i gran canaria drar til. ikke masse turister. det var fint.og en veldig fin kjøretur gjennom fjella for og komme dit=)

Skrevet

Har ikke vært der før nei.

Har bare vært i barcelona, og i hellas da selvfølgelig...

Gleder meg. Merker at magen liker mat på en annen måte nå ja... Hehe.

Farlig det... :)

Skrevet

Hvor langt på vei var du når dere var der?

Hvordan gikk flyturen?

Skrevet

ikke så langt på vei da men litt=) var der i uke 17.. bare spør flyvertinna om pute med engang. det er deilig og ha i ryggen.. det er jo litt lang fly tur.. jeg måtte bevege meg litt.har bekkenløsning også så det hjalp mye og ha en pute og få tusla litt fram og tilbake til do=) noe som fårekommer ganske ofte får og si det sånn..

hehe =0) vis jeg skal fly mere i graviditeten så kommer jeg til og ha med meg en egen lita pute på flyet..

Skrevet

may-b: hvordan var det i san augustin?? skal dit i jula vi.. på Folias..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...