klmw<3 Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Bortsett fra å klage og få hjelp til å strekke de vekk.. som f.eks i 4 tiden i dag tidlig... hva kan jeg prøve?! Hørt at magnesium og kalsium skal være bra... Noen som har erfaringer med dette? Fikk til og med krampe på forsiden av leggen.. den var vond å bli kvitt....
Mamma_25 Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 gå opp å gå litt på føtna før du legger deg igjen
majsenna™ Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Har ikke hatt kramper etter at jeg startet med magnesiumtilskudd hver dag
Belladonna med to gutter Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Har du sånn "strekke"-følelser i magen? Jeg har det, og våkner flere ganger om nettene til tider...veldig irritabelt.
nungo Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Kjøpte en krem som er for urolige ben og masserer den inn i leggene før jeg legger meg; det har i alle fall hjulpet meg. Kremen inneholder bla. kamfer og menthol - noe som får musklene til å slappe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå