Gå til innhold

Vil ha positiv test neste uke.Andre i samme båt, noen symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på evig symptom jakt.... slitsomt,men klarer ikke å la være. Kjenner skuffelsen allerede hvis det ikke går denne mnd heller.

Hadde eggløsning i helgen så er vell litt tidlig å kjenne etter,men gjør det likevell.

Kan dette være noe tegn? Jeg har til vanlig mye utflod,men i dag har jeg hatt mer enn vanlig, det har vært tykt og hvitt, kan det være?

Jeg har vært gravid tidligere og et av mine tegn på graviditet har vært ømme pupper( selv om jeg husker jeg hadde det, har jeg glømt hvordan det føles) men i dag på jobb fikk jeg en så øm og tung følelse i den ene puppen, kom plutselig og forsvant like plutselig. Kan det være et begynnende tegn?

Eller må jeg vente til etter mens dagen å kjenne etter ? hvor fort kommer tegnene?

Jeg vil så veldig gjerne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=)

Tegnene dine kan komme tidligere enn etter IKM...

I løpet av begge mine graviditeter som endet i SA begynte jeg å merke det ca en uke etter EL...

Så jeg begynner vel snart å kjenne etter selv, IKM neste lørdag å VIIIIIL ha positiv test=) Men går utifra det kommer til å bli et besøk av tanta denne gangen og=(

Kan være et begynnende tegn, jeg har som regel ikke merken noe i puppene før de begge "stikker" og ikke vil bli berørte...

Lykke til!!=)

Skrevet

Vi får krysse fingrene for oss begge:-) Skal ha mensen selv neste helg eller litt før, så får bare håpe tegna kommer og ikke mensen!Har ikke merket noe i dag, så....... Men jeg tenker egget har vell egentlig ikke festet seg enda en gang (hvis det er blitt befruktet) så da kan det vell ikke skille ut så mye hormoenr enda eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...