Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med litt større barn, når tok dere barnet med på kino for første gang? (Tenker ikke babybio når de er helt små, men barnefilm når de er litt større).

Guttungen vår fikk se Shrek og Shrek 2 på DVD når han var syk med vannkopper nå for litt siden, og har fått helt dilla på Shrek :-) Var i byen forrige helg, og han ble kjempeivrig hver gang han så en reklameplakat for Shrek 3. Vi tenker egentlig at han er for liten for kino enda (er drøyt halvannet år), at det kan bli kjedelig for ham å sitte stille så lenge, og at de kanskje ikke er så flinke til å regulere lydnivået på kinoen slik at det blir for voldsomt for ham. Så vi tenkte i utgangspunktet å vente til den kom på DVD slik at vi kunne se den sammen med ham hjemme, muligvis i flere omganger dersom han ikke har tålmodighet til å se hele på en dag :-)

Men så tenker man jo at det kunne vært gøy med kino også, så lenge han selv liker det. Så hvor gamle bør de være for å ha glede av kino? Litt grønn på dette jeg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt med meg jenten min på 2,5 år på Shrek;-) Helt topp det! Første gang på kino var hun rundt 1 1/2 - 2 år. Gikk veldig bra det;-) Da så vi Ole Brum og Heffalumpen.

Skrevet

Litt over 2 år første gang. Da så vi ole brumm og heffalompen. Gikk kjempebra:o) Men, det var også et par barn der som var mørkredd og som ikke likte de høye lydene. Men, det er jo ikke verre enn å bare gå hjem visst det skjer.

Så er det en ide å sjekke hvor lenge filmen varer:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...