*vilsågjerne* Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Søren altså! Ser jo ut som om jeg er fem mnd på vei vettu, og det har jo ikke klaffet for oss enda... Noen som har noen tips om hvordan man blir kvitt luft i magen??
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 jeg vet jeg vet jeg vet... du må fise... *fnis* .... (jada dårlig humor) :-P
*vilsågjerne* Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Skjønner jo at jeg må fise da, men det ikke til!! Hehe! Hadde det bare vært så enkelt! ingen som vet av noe man kan spise eller noe da?
fjollefrua Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg drikker litt kaffe, og spiser lakris pastiller (ekstra) Promper som bare det, og hjelper mot hard mage. Men jeg er 10 uker på vei. Ser ut som jeg er 5 måneder. KJEMPE oppblåst...
Inderøymamma Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Anbefaler fenikkel-te. Har prøvd det tidligere og det fungerer kjempebra. Må bare ha sterk nok te. Har også prøvd å blande svak fenikkel-te i melka til et kolikkbarn tidligere og det hjalp godt på.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 god morgen.. har sovet at meg den værste overtrøtt humoren ;-P fra i går kveld.. tips for å kvitte seg med luft i magen er i stor grad forebygging. Jeg kan råde deg til å være varsom med å spise løk, kål (som salater og kålrabi etc) ofte hjelper det å koke grønnsaker istedenfor å spise dem rå. I tillegg så kan det være godt å øke fiberinntaket ettersom hormoner i kroppen setter ned fordøyelsen og dermed tarmevegelsene ... jeg spiser et par sånne fiberkjeks før frokost om morningen . føler det hjelper. Ellers så kan du spise svisker. En tur i skogen eller en eller annen form for bevegelse hjelper på også! håper det blir bedre - husker faktisk godt den følelsen av mye luft og oppblåsthet, hadde ingen bukser som var behagelig fordi de strammet på den vonde magen. Lykke til
Gjest Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 *ops... kom på du ikke var gravid enda, i forhold til det med hormonendringer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå