Gå til innhold

Barnebursdag:-)

kanskje, kanskje ikke... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klumpen min skal feire bursdagen sin snart, og gleder seg stort. Da vi har relativt stram økonomi ønsker jeg å gjøre dette billig og bra!:-) Noen tips? Det er sikkert mange her inne som har gjort dette før meg.... vil ha også gjerne ha tips til leker og morsomme ting man kan gjøre:-) Og..... er godtepose et must eller bare stress?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jo litt an på alderen.....

men godteposen dropper du gjerne!

Skrevet

Han blir 4 år.

Skrevet

Kutt ut godteposen, det er bare tull!!

4-åringer kan jo ha moro av stol-leken, bro bro brille, slå på ring, tampen brenner, den leken hvor man spiller musikk og slår av og alle må fryse ellers går de ut av leken:-)

Kjøp pølser på tilbud, lag deig og bak dem inn og stek i ovnen. Evt bake pizzasnurrer. Boller, muffins og is:-) Ungene synes det er stas å leke og være sammen de, ikke nødvendigvis all serveringen:-)

Skrevet

Hva slags deig bruker du til pølsene? Pizzadeig bør vel funke?

Skrevet

Papptallerkner og stasj kjøper du på nille. Der er de billige og har det mest populære.

Kjøp billige pølser, ungene merker ikke forskjell alikevel.

Og så baker du en sjokoladekake som du pynter med nonstop

Noe mer trenger du i grunn ikke.

Godtepose er slettes ikke et must, men det kan hende noen spør etter det. Den trenger ikke inneholde så mye. En kjærlighet, en liten smartieseske, noen seigmenn og en ballong er super-dupert.

Noen gir i stedet en kjærlighet eller noe ved døra når barna går.

Her har jeg hatt stor suksess ved rett og slett å gi ungene en ballong med hyssing i det de forlater selskapet.

Når de er så små er leker unødvendig. De virrer stort sett rundt og er bare happy for å få være der. Spennende å se hvordan vennen deres har det, hva slags leker dere har osv.

Tida går VELDIG fort! så med leker kan det ofte bli veldig travelt.

Skrevet

Ja, pizzadeig funker fint. Bare pass på og ikke snurr på for mye, for den vokser enormt i ovnen! Jeg kjevler en rund leiv som jeg deler i 8 trekanter. Snurrer en trekant rundt hver pølse:-)

Skrevet

Takk for gode tips;-) men jeg trenger visst ett til, hehe;-) er det passe å invitere dem til 2,5 timer? Eller kortere?

Skrevet

2 timer med høy fart gjør vel de fleste slitne:-)

Skrevet

2 1/2 time er helt perfekt.

jeg har forsøkt med 2 timer, da rakk man bare åpne pakker, spise pølser, leke og få kake i hånda når de gikk!

3 timer var for lenge, da begynte ungene å kjede seg

Så gå for 2 1/2 time. Da rekker du akkurat igjennom vanlig bursdagsprogram :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...