Gjest Sekretøsa Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Sleng dem inn her da, alle som en!!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 ingenting som virket på meg sist da, men her er i alle fall noen tips: *husarbeid (selv hadde jeg bekkenløsning, så ble ikke mye husarbeid) *sex *fødepizza (oppskrift finner du sikker dersom du søker i høyre hjørne her) *kjøretur på humpete vei *gå på tur
fjollefrua Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Dytte igang en bil med motorstopp (funka for min mor) SEX
tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 mot - da ønsker du ikke å sette igang fødsel, eller? De andre over her som har misforstått, sant? Eller mente du beste tips FOR å sette i gang fødselen?
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Da jeg var gravid for tredje gang nå i sommer, forsøkte jeg det meste. Gå lange turer, ha sex, spise lakris, bite meg i stortåa, fråtse kanel i alle varianter, lage fødepizza, ta bringebærbladkapsler. Jeg fikk ikke satt igang fødselen, jeg gikk to uker over terminen som jeg har gjort begge gangene før jeg har vært gravid. Jeg tok riktignok bringerbærbladkapsler, de satte ikke fødselen igang tidligere, men kanskje var det de som gjorde at fødslen ikke ble noe hard selv om jeg måtte settes igang og ungen veide 4,5 kg. Da jeg ble satt igang var bare en stikkpille i skjeden nok til å få det igang. Riktignok tok det vel 4-5 timer fra jeg fikk stikkpillen til riene begynte, men da riene begynte så begynte de forsiktig, de satte ikke igang med en PANG og ble grusomme - slik mange beskriver med igangsatte fødseler. Og jeg vil si at fødselen føltes ikke noe hardere enn de to tidligere gangene, selv om jeg har fått mindre barn før. Så kanskje bringebærkapslene var lure å ta likevell.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Hmm.. Hos meg funket en ting veldig godt. Da jeg hadde gitt opp alt,dvs ALT. Og slappet av og endelig gikk opp for meg at tuppa kom når hun var klar.. ja da skjedde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå