Gå til innhold

Buhu... sjekket bmi min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den sier jeg er overvektig!!!Syns ikke jeg er sååå overvektig... er 168 og veier 73 kg... 2 mnd siden fødsel...bmi var på 25.... hmmm.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke tro at du er overvektig når jeg ser de 2 tallene sammen men.. venninna mi er omtrent det samme og hun er ikke overvektig..

De BMI greiene er litt teite.. Sambo er 172 cm høy og veier 90 kg... han er overvektig i følge bmi..

Men det er bare muskelmasse...hehe

Link forresten, jeg vil også prøve...

Skrevet

har bmi på 25 eg og... er 172 og 75kg,føler meg ikkje overvektig men har litt formye på magen men bruker størrelse 38 i bukser.... før graviditeten brukte eg 44-46..

Skrevet

Jeg har BMI på 22 men bruker bukser i str 40-42..magen er flat, da..vi er litt motsatt :)

Skrevet

Er det mye fett i Italiensk salat?

Nei nå skal jeg kutte ut ost,smør og kjøtt!!!

hi

Skrevet

Spis sunt og ikke bry deg om kmi-en din. Du har nettopp født og da sitter det ofte igjen en del svangerskapskilo!

Skrevet

Jeg har bmi på 25 jeg også, og føler meg helt klart overvektig ja. Har tretten kilo igjen å gå ned før jeg når trivselsvekten min...

25 er bare såvidt overvektig da, hvis det kan være en trøst. Går du ned en halv kilo regnes du som normalvektig.

Skrevet

Jeg har visst en bmi på 20 jeg da... 170 cm og 60 kg.. var 55 kg før fødsel.. takk gud for at de 5 siste sitter igjen...

Skrevet

HI: Om du ammer så teller ikke de grensene lenger! Det er så mye ekstravev og væske i kroppen pga bysten. Og 25 er jo akkurat grensen for vanlige dødelige også da!

Skrevet

BMI er idiotisk.

Jeg som har trent masse og har tung beinbygning kommer ut helt i grenseland, stort sett litt over, og det er bare piss.

Jeg har enda tilgode at noen tror meg når jeg sier hva jeg veier, for SÅ tung/tjukk er jeg jo ikke, sies det...

Men med en BMI på 24,8 til 25,6 så burde jeg jo være det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...