Gå til innhold

Idag hadde jeg råflaks.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått studenbeviset ennå, så fikk bare sånn midlertidig brev fra skolen. Så da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe mnd kort, for mnd kortet mitt går ut etter helgen. Siden jeg bor i akershus, koster studentmnd kortet mitt 800 kr. En vanlig mnd kort koster seff. mer.

Anyway...var innom trafikanten idag for å kjøpe et nytt. Hadde akkurat spart 800 kr til det. Men da jeg kom til skranken og leverte fra meg brevet osv, fikk jeg beskjed om at det var bare dem som hadde 20 timer i uken eller over, som kunne få student mnd kort.

Det visste jeg ikke, så jeg ble selvfølgelig kjempe skuffa, for jeg hadde ikke mer enn 800 til mnd kort.Så hun damen bak skranken skulle høre med en kollega av seg, for å se om dem kunne gjøre noe. Jeg kjente bare skuffelsen sank. Så etter noen sek. kom damen tilbake og sa: ja, du skal egentlig ha 20 timer i uken for å få studentkort, men jeg kan fikse det for deg.

Å herre....så gla jeg ble. Kunne ikke bli mer takknemlig. Takket henne mange mange ganger før jeg gikk derfra med et nytt student mndkort for 800 kr.

perfekt avslutning for dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så supert, de vanlige mndkortene er jo kjempe dyre :D

Skrevet

Ja, ikke sant? Og siden jeg har nettopp betalt semesteravg. + bøker og husleie, så var det ikke mye jeg hadde igjen i lommeboka, for å si det sånn. Men jeg få heldigvis studentkort på skolen snart, så da kan jeg kjøpe mnd kort uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...