M&Ms.. Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Har hørt så mye forskjellig..noen sier 6 mnd...noen sier 4 mnd..andre sier at man skal koke de hele tiden...??...??
Mille** Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Tror hun var 6 mnd....men er faktisk ikke sikker...
EnUndreneMor Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 må ørlig innrømme at jeg ikke kokte flaksne til vesla når hun var nyfødt. vasket di godt og skyldte di i kaldt vann og det har da gått kjempe fint nå sleger jeg di i vaskemaskinen og ikke mer og hun er bare tre månder
chrisallic Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Baby og baby.... Snuppa blir to i oktober og jeg koker tyttene hennes ennå,masse bakterier vet du.hvis hun bruker tytteflaske en skjelden gang i blandt koker jeg de også. Kall meg gjerne hysterisk.
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 I forhold til bakterieoppvekst så er det vel en fordel og koke flaskene man lager til dagen etter, men for barn over 6 mnd skulle jeg tro det er godt nok og vaske flasker som blandes på for øyeblikkelig bruk. D har de gjerne begynt med div mat og tåler nok litt mer uansett. De spiser jo på alt mulig uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå