Gå til innhold

treff på Byåsen i neste uke?


snella snella, aug05 og sept07

Anbefalte innlegg

Hepp flickor!

 

Kos at det kom enda flere nye sist... Dere er hjertlig velkomne til å sende meg en PM med litt info, så kan jeg sette dere på en e-postliste. Sånn kan vi bli litt bedre kjent, og kan kontakte hverandre om noen ønsker det.

 

Mange har sendt meg denne infoen, men du velger selvsagt hva og om du ønsker å oppgi noe:

Nick:

Navn:

Alder:

Adresse:

Telefon:

Termin:

Kjønn:

Barn fra før:

e-post /msn:

 

Skal vi sette opp treff for neste uke?

Kveld? Så dere som jobber fortsatt kan komme? Kom med innspill!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei

 

Ja jeg er med:)

men onsdag tror jeg ikke jeg kan, men de andre dagene kan jeg.

kan vi ikke bare ta på da vinci der er jo bra plass og åpent på kvelden.

 

:)Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med, så sant jeg ikke er på syekhuset. Tegnene bare topper seg her, og jordmor sa i går at "her er det ikke mange dagene igjen, nei". Men jeg sender deg ei melding, snella, hvis det skjer noe!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi at vi treffes i en sofa på Da Vinci... ;)

 

Forslag til kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min kjære er opptatt tirsdag og torsdag kveld (fant jeg ut nå), men jeg kan alle andre kvelder denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at dere tenker på meg også... og setter opp treff på kveldstid. Jeg kan ikke love at jeg kan komme siden jeg er veeeldig opptatt på kvelden neste uke. Har møter og konferanser hver dag faktisk (Så ingen kan komme å si at jeg ikke fortjente sommerferien min!) Men så sant det går, kommer jeg en liten tur... Det er jo tross alt bare rett over gata for meg da. Hvis jeg ikke ser dere før torsdag, så må jeg bare si at dere må se på Shcrødingers katt den kvelden. Da er jeg på tv nemlig... med den treningsgruppe-studie-greiene som jeg er med på.

 

Koselig å høre at folk snart er på vei til føden og greier... Jeg håper jeg ikke er på vei dit på en stund. 79 dager til termin i dag, og det passer meg helt fint. Vi har vært på IKEA og kjøpt oss barneseng i dag. Koselig å ordne litt synes jeg :)

 

Ha det bra alle vaggende på Byåsen.

-Sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du bare si akkurat når det passer denne uka da, Ventepusen (OM du får det til?). Så tar vi det da! ;)

Hvis ikke får vi møtes på kveld neste uke? Og dagdenne, kanskje?

:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..det var trivelig sist:) jeg er sykmeldt på onsdager, kan da møte på dagtid.. ellers så kan jeg på kveldstid også, men jeg er sliten på kveldene, så jeg kommer da til å takke for meg tidlig, men et møte er jeg med på uansett hvis jeg kan! ) bare sett opp dag og tidspkt, så får jeg se:)

 

Nå er jeg klar for loppekassa, god natt mine gravide venner, drøm søtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jasså snella snella... Får jeg bare lov å velge meg en dag? Det var særbehandling må jeg si! Da tror jeg at jeg velger meg tirsdag gitt :) Hvis det blir på Da Vinci, så kan vi jo ta middagen der. Men det kan ikke bli så tidlig. Er hjemme fra jobb i sekstiden. Jeg kan jo eventuelt komme litt senere da, om dere vil møtes klokka seks.

 

Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nå at du ikke kan på tirsdag kveld, snella snella. Greit for meg om det blir møte med oss på kvelden neste uke i stedet. Har litt bedre tid da. Så kan dere møtes på dagtid denne uka.

 

Tror det er greiest sånn... Snakkes!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med unasett kveld jeg! Han hjemme hos meg maler å han maler osv..hehe... Kan noen sende meg en sms om d som bli bestemt! har ikke internett!! buhu.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truffet på Julebebisen1.des og MariMor - LIVE!

Vi skar igjennom.

Det blir treff på Da Vinci onsdag kl 12.

 

Kveldstreff neste uke!?

Sett opp det du da, vær så snill, lille Ventepus! ;)

 

Sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Regner med at dette er en Bim-gruppe for oss på Byåsen.

Ønsker dere nye damer med mage velkommen, eller er dette en lukket gruppe?

Isåfall har jeg veldig lyst til å komme

Jeg har termin i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom, kom kom! :)

Det har vært en til to nye på hvert treff. Forskjellige folk, aldre, første eller flergangs.

Veldig hyggelig å finne hverandre, så er det nok av trillevenner å gå¨tur med utover høsten/vinteren.

Hvis du vil, kan du sende meg en PM med litt info om deg selv, så får du en mail med litt om de andre. Eller bare komme på treff!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og velkommen ska du vøre...gamle mager og nye mager;o)bare arti det!

 

signerer forresten med at jeg kommer på onsdag..hehhe,glemte det i farta med at jeg la inn treffet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...