Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg var lå på sykehuset i forbindelse med fødsel i fire dager. Brukte nettingtruser alle dagene. Da jeg kom hjem hadde jeg skikkelig sår på begge sider av rumpa. Måtte bruke sinksalve i noen dager etterpå. Dette skyldtes sikkert at jeg lå en del og beveget meg i senga. Så neste gang jeg evt. må bruke disse trusene skal jeg bruke de i max to dager før jeg går over til mine egne...
tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 hm... med meg var det omvendt. Brukte trusene i 4 dager på sykehuset og fortsatte en god del dager hjemme også, og jeg syntes de var vidunderlige... men jeg hadde total ruptur grad 4 og var kraftig sydd, så da var det godt med store, ledige og luftige truser... ; )
99ngs Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 De nettingtrusene er hvertfall veldig gode å ha når melken kommer =o) Jeg klippet av "bunnen" i trusa og brukte den som bh med håndkle inni når puppene rant over på sykehuset og litt når jeg kom hjem (særlig om natten). Når det stabiliserte seg gikk jeg over til vanlig ammebh =o) Dette var etter tips fra jordmor og de var kjempebehagelige å ha på seg i den perioden i forhold til den vanlige ammebhen. Et annet tips er å klippe litt ekstra plass til lårene, så de ikke gnager så veldig =o)
Tpop Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg stjal med meg noen hjem jeg også, for jeg syntes de var herlige å ha på Så det er vel smak og behag, men pass på og ta sømmene ut for de gnisser veldig og kan gi sår og bruk en stor en hvis de er trange i låra, evnt klipp de opp litt på siden.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Ja, de er ikke mye gode å ha på. Pleier å klippe dem opp litt til pasientene, fordi de ofte er trange rundt lår og hofter. Vil heller anbefale å ta med egne bomullstruser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå