LINDA*** Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Skal til syden neste torsdag:) yey! Noen med erfaring? 4mnd baby. Har en kjempesmørbrødliste på hva jeg burde ha med. Så det er greit. Men er det noen med noe erfaring om hvordan det er? Veit det er laget tråder om dette tusen ganger før. Men tar en sjangs på at noen ikke har gått lei av spørsmålet;) hehe
Lille trollmor og en blå mage Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hei! Jeg reiste med jenta vår når hun var 4 måneder til Fuerteventura. Siden har vi vært i Thailand når hun var 7 måneder, og reiser til Mallorca på tirsdag. Det jeg tar med blir det samme som de andre gangene vi har vært ute å reist: bleier, våtservietter, mat (om du gir noe annet enn morsmelk) desinfiserende våtservietter, termometer, febernedsettende, såpe og shampo til henne, myggnetting til vogna, en liten dyne, en pysjamas, mye tynne klær, og noe varmt om det ikke skulle bli fint vær, solkrem (men har ikke hatt henne i solen da hun var 4 måneder) solhatt, tepper å ligge på, babybjørn (utrolig kjekk på tur!!), en vaskeklut og drikkekopp. Har bestilt Europeisk helsekort i tilfelle hun skulle bli syk.. Vi har også tegnet en tillegs reiseforsikring av den grunn. Noen leker hun liker godt.. Dette er det jeg kommer på i farten... Håper dere får en strålende tur:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå