Nit@™ Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Pilten er 19 mnd, og i går fikk han sitt første raserianfall. Kan ikke huske de andre var slik, men nå er det jo noen år siden jeg hadde "smått" sist da. Vet egentlig ikke hvorfor for det var ikke noe spesiel situasjon som utløste det. Plutselig bare la han seg ned og vrææææla! I dag har han også gjort dette uten grunn. Men kan det være pga smerter? Han er under utredning pga misstanke om barneleddgikt. I dag satt han sammen med meg og plutselig hiver han seg ned og hyler, og det var "nåerjegskikkeligsinnahyl"
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Sønnen min har slike hyletokter hver 2.timer han. Og det er for ting han vil ha men ikke får. Noen ganger for ingen grunn.
Nit@™ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Etter å ha tenkt fant jeg liksom ikke noe grunn. Han blir sint når han ikke får viljen sin, men det er jo greit, det er jo lov å prøve seg:o) Men dette har vært uten noe tydelig grunn. Synes det var litt rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå