Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Er det et veldig rat navn å kalle gutten? Sambo vil ha det, men jeg syns det er litt spesielt... Veldig i tvil her! Si hva dere mener da jenter!
de tre bukkenebruse Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 litt uvanlig ja:) men alt blir jo en vane:)
gladbaby Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Hvis dere har spansk eller søramerikansk familie eller spesiell kontakt med spansk-talende, er det ikke så unaturlig, men hvis ikke, synes jeg at det blir litt "feil" i Norge.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Takker for svar Har litt søramerikanske røtter jeg,men syns allikevel det kan bli litt u-norsk her i norge. Men nå har sambo kalt spiren det en stund og jeg begynner nesten å venne meg til tanken.. Greit med flere meninger da
Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Romeo er kjempenydelig Sønnen til venninna mi heter det...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 jeg tenker mest på Ketil Stokkan når jeg hører det navnet!
Baby nr3 ombord Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Synes navnet er kjempe fint jeg, har tenkt på det selv også Men er vel litt uvanlig i Norge ja, men det er vel ingen hindring:) slipper risikere at det havner på topp 20 listen da!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Du kan få to sønner til og lage dine egne Beckhamkopier, Brooklyn, Romeo og Cruz ;-)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Det er ikke navnet for oss, men takk og lov at vi har forskjellig smak. Tenk så kjedelig om vi alle skulle valgt det samme!? Lykke til med navn valget! )
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #12 Skrevet 31. august 2007 Takk igjen for ærlige svar Har heldigvis et halvt svangerskap igjen til å tenke på det.. Foreldrene mine er visst ikke så begeistret for det navnet, men vi får se.. Hvor mye hensyn bør man ta til hva besteforeldrene mener egentlig? Begynner liksom å like navnet jeg..
Baby nr3 ombord Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 Man trenger ikke ta hensyn til hva besteforeldrene mener vel, men jeg merker godt at jeg ymter litt frem for å finne ut om de liker de navnene jeg liker. Betyr litt at ikke bare meg liker navnet jeg har valgt da:) Min sønn blir mest sannsynlig å kalle Adam da:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 31. august 2007 #14 Skrevet 31. august 2007 Liker ikke navnet Men husk at det er dere som skal velge navn, ikke de andre rundt dere;)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #15 Skrevet 31. august 2007 Nei, det er vel kanskje vi som er foreldre som får bestemme det.. Men er enig i det du sier, det er liksom litt viktig hva de syns også da Kan jo hende at de venner seg til det også da, man venner seg til de fleste navn! Adam er jo også et kjempe-nydelig navn da Er jo ikke alltid at babyn passer til navnet man har valgt heller, det skjedde med min første.. Får se om han virkelig er en liten romeo da, når jeg ser han!
Gjest Skrevet 31. august 2007 #16 Skrevet 31. august 2007 Synes Romeo var kult jeg =) =) =) Søtt navn... Og man blir jo vant til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå