Butterfly_Flip Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg har solgt gullegutten min. Hesten min. Uff. Tiden strak ikke til, og da så jeg meg nødt til å selge han... Uff jeg er jo så glad i han.... Snufs snufs......
Gjest irismor Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Han får det nok godt dit han kommer, tenk på at de har mer tid til ham. Savnet går nok over etter en stund, men det kan jo hende at du kan besøke ham.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Du gjorde nok det beste... Tenk på det! For både deg og hesten. Kan du ikke besøke han en gang i blandt da? *Trøsteklem*
to+en til! Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Så trist da... har selv solgt to stk for jeg hadde rett og slett ikke tid til de mer. Han kommer sikkert til å få det bra med en eier som har god tid til han.
Mynona Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Bra gjort av deg, overfor hesten mener jeg=)
Fraggelhysa! Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Uff, herregud, jeg vet akkurat hvordan du har det.. Jeg solgte lillegullet mitt når jeg ble gravid. Det er så sinnsykt trist der og da. Men hvilken hverdagen får hesten når man ikke har tid til den? Du har nok funnet et godt hjem til den. Har du forkjøpsrett ved et evt senere salg? Det kan være greit å ha. Lykke til, dette går bra!
Butterfly_Flip Skrevet 30. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2007 Takker for omtanke. Jeg har faktisk solgt han til ei veninne av meg som bor på andre siden av haukelifjellet. Jeg beholder en andel i han da, så det er ikke så gæli.. men allikevel så er jeg så trist...
Fraggelhysa! Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Det kommer nok til å gå bedre. Du må bare venne deg til tanken først. Han er jo enda din siden du har en andel. Og ingenting er bedre enn at du har solgt han til en venninne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå