Gå til innhold

"du kan sannelig ikke ha lenge igjen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fikk jeg høre i dag...dro litt på det jeg...så sa jeg..er seks uker igjen enda da..og regnet med at kvinnemennesket bak kassa på butikken da skulle få den infoen hun var ute etter,og s holde kjeft..men neida!

"oiii...ja,det er vel kanskje to der inne ja" plumper hun ut med da..jeg må le litt..har stor mage,men ikke SÅ enorm..tror jeg?? så sier jeg at nei,det er nok bare ei der inne ja.."huff,ja da får du ha lykke til" kommer det bak pengemaskinen..

alt hva folk får til å kveste ut av seg til villt fremmede folk! hadde ikke kunnet falt meg inn å kommentere folk slik..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi veit korleis du har det ja!! Hadde jeg bare fått en tier kvar gong....

Begynner og bli LITT slitsomt og svare høffleg... Men det er sikkert ikke lett da, he kommer med den dundre magen, går liksom ikke ann og overse den heller liksom.. Var på butikken her en dag,vaggene bortover med bekken som skriiiker da jeg traff en type dre bak reolene.. hørte bare at han trakk pusten og et svak medligene oyyyy hehheh han kunne ikke ta øynene vekk stakkar... Må bare flire da..tragikomisk!

Skrevet

ikke bry deg om det, folk tenker ikke, og slenger utav seg det som faller seg inn. Jeg tror hvor stor man blir henger mye sammen med hvordan ungen ligger i magen. Min lå langt "inn", jeg hadde følgelig liten mage. Man blir ganske lei av å høre det også. Dessuten la jeg på meg all vekten i svangerskapet de første fire-fem mnd, så fikk høre i begynnelsen at det måtte være tvillinger sånn som jeg la på meg. Jeg fikk forøvrig en på nesten 4kg.

Det virker som enkelte har lav terskel for hva de kan slenge utav seg:-)

Skrevet

Hahaha, det der hører jeg også til stadighet! Kan forsåvidt forstå det når jeg ser på magen i profil, den strutter veldig! For to uker siden var det en dame på jobben som sa til meg at nå skjønte hun at det var få dager igjen, for magen hadde "falt ned". Jaså, sa jeg, det var tidlig, her er det nemlig sju uker igjen. Og "er det to der inne" synes jeg folk lurer på til stadighet, men det er kanskje mest med et smil i munnviken. Inni her ligger det jo bare en, i følge legene, ganske liten jente.

Vi får skrive det på kontoen for kjærlig interesse når folk buser ut med det merkeligste. Det er jo sånn at de fleste reagerer på en stor mage og at den har lett for å bli litt "allemannseie". Så mye oppmerksomhet får man jo sjelden, det går kanskje an å tenke sånn på det?

Skrevet

He he. Jeg fikk høre av en jeg ikke kjenner,på butikken, høylytt, at : Du skal vel ikke føde du som revna slik forrige gang; kisersnitt nå sikkert??? Jeg ante ikke hva jeg skulle si.....bare at jo jeg håper da på å få føde vanlig..... Og da ga hun seg ikke med det, men lurte på om jeg ikke grua meg siden d var så fælt sist.. HALLLLLLLO??????

Kjenner jeg deg di FITTE???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Skrevet

Den får jeg også høre! Fremmede folk som spør "like før noe skjer nå eller?" Neida har fortsatt endel uker igjen jeg. "Da må det vel være to!".

Skrevet

Ganske utrolig dette at alle skal mene noe om magene våre. Jeg har fått høre alt fra "Herregud så stor du er" til "Å! Ikke større i 7. måned!!?" Og kommentarer på spiss mage, rund mage, bred mage, liten mage, stor mage, magen langt nede osv... Jeg må le! Men jeg syns også at magen kan forandre seg litt, sikkert etter hvordan knerten ligger. Også ser den forskjellig ut i ulike typer klær.

Tenker uansett at folk ikke mener noe vondt med slike (mer el mindre klønete) kommentarer. Og skulle de gjøre det, er det jammen ikke mitt problem ;o)

Skrevet

herregud..det er så mange som heeeeelt mangler hjertedannelse!!

ikke bry deg om henne :-)

Skrevet

hehe,er tydeligvis ikek abre meg nei;O) er akkurat som en gravid mage er allemannseie! villt fremmede folk kommer bort og plukker på en! hva ER det der da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...