LINDA*** Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Skal til syden neste torsdag:) yey! Noen med erfaring? 4mnd baby. Har en kjempesmørbrødliste på hva jeg burde ha med. Så det er greit. Men er det noen med noe erfaring om hvordan det er? Veit det er laget tråder om dette tusen ganger før. Men tar en sjangs på at noen ikke har gått lei av spørsmålet;) hehe...
bente69;) Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Det går nok bedre enn du hadde trodd på forhånd. Vi hadde med snuppa når hun var 3 mnd til Kreta. Husk myggnetting, myggolje(ha litt på natt tøyet- om hun er sovende i vogna på kvelden). Når vi var på KReta fikk snuppa mat kl 19 (for natta) så la vi henne i vogna, mens vi tusla for å spise middag og myse på livet:) Fungerte veldig bra, var der hun begynte å sove hele natta 19-07. Gi smokk, flaske eller pupp når flyet letter og lander. Ta med bleier, det er stort sett veldig dyrt, men du får hvertfall libero på de plassene jeg har hvert i hellas, på mallorca har jeg bare sett pampers(tror jeg). En stor fin solhatt er godt å ha på stranda samt en mørk litt stor t-skjorte å bade i. God tur, kos dere all mass:) Snuppa har hvert med til syden når hun var 3 mnd, 16 mnd, 27 mnd, 30 mnd og nesten 3 år. Nå reiser vi til Tenerife den 25 sept, da er snuppa 3 år og nesten 4 mnd. Å reise med baby eller små barn går helt supert:))))
LINDA*** Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 Takk for beroligende ord:) Engster meg egentlig ikke. Eneste er at jeg er redd han blir så sutrete av varmen.. Og at jeg må sitte i skyggen hele tiden..... hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå