prøvekluten+3små Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 ...fikk jeg høre i dag...dro litt på det jeg...så sa jeg..er seks uker igjen enda da..og regnet med at kvinnemennesket bak kassa på butikken da skulle få den infoen hun var ute etter,og s holde kjeft..men neida! "oiii...ja,det er vel kanskje to der inne ja" plumper hun ut med da..jeg må le litt..har stor mage,men ikke SÅ enorm..tror jeg?? så sier jeg at nei,det er nok bare ei der inne ja.."huff,ja da får du ha lykke til" kommer det bak pengemaskinen.. alt hva folk får til å kveste ut av seg til villt fremmede folk! hadde ikke kunnet falt meg inn å kommentere folk slik..
Venter på 3_de spire Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Det er mange som tar kontakt når man er gravid eller har med en liten baby, skulle tro det var en magnet som dro dem mot en. Og det er heller ikke alle som er like gjennomtenkte før de plomper ut med noe!! Man kan bli ganske provosert av sånne utenkte kommentarer!
prøvekluten+3små Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 jah det ska være sikkert og visst...nå er jeg en person som tåler slike utsagn uten å bryte ut i krampegråt da..men tenk om det hadde vært en person som sleit skikkelig med akkurat dette! folk burde tenke seg litt om før de åpner flåkjeften om ting de ikke veit mye om
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 synes du har en strålende mage kluten! da en kollega på jobb var på kanten i fht å kommentere størrelse måtte jeg bare si: - flaks at min forsvinner utpå høsten, da! så tittet jeg ned på hans... han tok det pent!
prøvekluten+3små Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 hahha,siiinnsykt bra! åffer kommer ikke jeg på slike ting når det gjelder!
reven37 Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Kjenner meg igjen gitt. Var i bryllup forrige helg og fikk ganske mange "hyggelige" kommentarer ja. F.eks: - Tanten til samboer ser på meg og sier HØYT håper inderlig ikke du føder i kveld he he. - En onkel på den andre siden (vilt fremmed) med stoor pondus (langt over 100 kg) halvbrisen dunker borti magen min og høyt erklærer velkommen i klubben,- håper inderlig du er kalveklar vesla. - En annen tante med godt lungevolum gir meg en stooor klem mens hun sier: næmmen er det ikke lille trille. Er i uke 32 nå og har god mage ja,- men ligger helt på normalen på "magegrafen" iflg jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå