Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Babyen min har hatt kolikk og har nok vendt seg til å bli bært for å sove. Får han ikke til å sove på annen måte. Han er nå 3,5 mnd og har ikke vondt i magen lengre. I dag prøvde jeg å bare holde han inntil meg da skrek han i 20 min før han sovnet. Er det ok å la han skrike eller burde jeg bære?? Begynner jo å bli litt tungt også da
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Ikke la han skrike når han er så liten.......ville båret eller hatt han på fanget. Ville bysset, kost og sånn en god stund til. La han ligge i sengen sin, men vet at du sitter ved siden av sengen og stryker han over ryggen, kinnet, synger for han osv. Først ved 6 mnd alder kan bør man begynne å lære dem til å finne søvnen selv.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Er det greit å sitte med han på fanget mens han skriker da?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jaaa....da er du med han, kan trøste, klappe, kose....mente at du ikke må legge han i sengen og la han være alene når han skriker sånn.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 hvis du har en bag du kan bruke, vil jeg tipse deg om at du kan vuggen han i bagen. Legg bagen oppå knærne dine og så vugger du fra side til side. Da slipper du å bære og å få vondt i ryggen.
Mikaelle7 Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Har du prøvd bæretøy? Åpnet seg en ny verden for meg. tettinntil.no
babyandme Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Enig med mikaelle7.. bæretøy er bare helt fantastisk:) avlaster ryggen mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå