Hilsen Aud Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 En uke til termin nå, dvs at ungen er her om max 3 uker, inkludert all mulig overtid.... Er det litt tidlig å legge på og gjøre klar senga? Tenkte kanskje å mane ungen ut ved å gjøre alt klart til han
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Vert et forsøk! Kommer nok ikke til å klare vente like lenge som deg. Synest du har vært flink! Kom igjen legg på... si ifra om et virker )
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg la det på idag, med sengeteppe over. Men det er fordi min baby kan komme når som helst da...
prøvekluten+3små Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 jeg la laken på madrassen i vogna i dag da..hehhe,men det var mer for å se om jeg hadde kjøpt rette str;o)
Hilsen Aud Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 tror kanskje skal ta en skikkelig rundvask på soverommet i morgen, inkl alle vegger og tak, skifte på vår seng og avslutte det hele med å gjøre babysenga klar:) som sagt over, verdt et forsøk *kom ut lille venn! - kom ut*
Line_78 Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 He he, vi må først "kaste ut" eldstemann fra sprinkelsenga ;-) Har planer om at han skal få ordentlig seng, og babyen overta sprinkelsenga, så vi får se når vi får somlet oss til dette. Nå har jo ikke jeg termin før i november da, så har fortsatt god tid på oss :-) 1 uke før termin er vel ikke for tidlig syns jeg, er vel begrensa hvor støvete det rekker å bli på 1-3 uker :-)
mamamaria Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Tja, jeg har 3 uker igjen til termin og her står ingenting klar ennå. Har såvidt begynt å sortere litt klær fra de andre barna mine. Har kjøpt inn vugge, den skal henges i taket på vårt soverom, men er ikke gjort ennå. Husker at når jeg fikk 1.barn så sto hele babyrommet klar 2 mnd før termin eller noe... hehe... en blir nok litt mer avslappa for hver unge ;-) Stresser ikke så mye jeg... hun kan vel alltid sove i vogn eller hos meg i vår seng hvis ikke vuggen henger ennå ;-)
~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 jeg skal ikke legge på laken og sånn før vi kommer hjem,tar ikke alverdens tid,mener jeg men senga og sånn står jo klar.
strekkmerketrollet Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 det gjør pappa'n etter fødselen Er litt "gammeldags" av meg slik, har alltid fått høre at en ikke bør re opp senga før baby'n er født. Så da har det blitt slik jeg har gjort det. Litt stas for pappa'n å få det "oppdraget" også da =)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 nettopp vasket et sett nå, så tenkte jeg skulle legge på d i helgen.. er 35+2. men kommer til å legge sengeteppe over ja..
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Jeg har lagt på sengklær til vår baby, har vert klar en stund allerede, men det er fordi hun kan komme når som helst. Og så er det litt koselig med de søte sengklærne i senga og da. ;-) Tenkte jeg kunne lufte de litt innimellom dersom ventetiden skulle bli en stund likevel.
Gjest anouschka with Love Skrevet 31. august 2007 #12 Skrevet 31. august 2007 Redde opp to uker før termin for da kom senga. Himmel og alt er klart. Dekket over med et laken pga støv bare. Synes det er litt koselig å ha det klart. Overtro tenker jeg ikke på. Kjøpte vogn etter tredje måned i magen . Jeg tror på positive tanker!! :-))
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 til vektbaby: Er det noen spes grunn til at du tror at babyen din blir født snart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå