M&Ms.. Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Blir de bra nok kokt eller må det kjele og vann til slik at de kan stå en stund?
Korse76♥ Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Vil de ikke komme i kontakt med varmeelementet og blir ødelagt?
Fraggelhysa! Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Smokkene skal kun dyppes i kokende vann. Dvs under et minutt. De skal være rene på forhånd, kokingen er kun for å drepe bakterier Koker man for lenge kan de bli ødelagte. De blir ikke renere etter 5 min enn de blir etter 1.
M&Ms.. Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 Har prøvd det en gang, og de spretter rundt oppi der så de er ikke i nærheten av elementet. Vannkokeren er ny så elementet består i en rett plate bare..vet ikke om det er så stor forskjell, men var bare nysgjerrig for det går jo litt raskere da..:)
Frk. Vable Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Det står da virkelig på pakkene til smokkene at de skal kokes i 5 min! Men det er første gangen, da... vet ikke om det er forskjell på det...
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Ville ikke ha tatt sjanse på å ha dem i vannkokeren.. Dessuten skal smokkene, flaskene osv kokes i 5 min hver gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå