Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Prøvde å sjekke selv nå... vasket hendende godt og hadde på glidemiddel. kjente etter oppi der med en finger (var selvsagt forsiktig) øverst kjente jeg en tapp/"kul" som var helt myk og ca 1 cm lang. dette var det lengste opp jeg klarte å komme... er det dette som er livmorhalsen?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 skjønner ikke hvordan folk klarer å sjekke det der selv... Åssen gjør man det? detaljert? hehe...
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Kan jo hende det var g-punktet du fant..? Men det kjenner du vel hvis det var det du traff inni der hehe
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 nei var ikke d. dette var helt øverst i skjeden. ikke på veggene men det kom ut fra livmora på en måte...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 syns det hørtes ut som livmortappen ja
Gjest Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 er d farli å sjekke selv.. er sååå nysgjerrig på om jeg har noe åpning, Har jo hatt maaasse kynnere og har siden søndag kjent maasse nedpress.. er det ikke farlig å ha sex når man har åpning??
Tpop Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 For å si det sånn så klarer ikke jeg det selv og ikke mannen min heller. Jordmora sa til meg at det er i det området spiralen sitter, hvis du har hatt det da. Hu så spørrende på meg da jeg sa at den har jeg aldri klart å kjenne og det har aldri mannen min heller. Så jeg klarer ikke å få sjekka detta her nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå