1stor1liten =) Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 noen plass på nett? fikk det for meg at jeg fikk lyst å gjøre det,men har ikke noe spes. erfaring med det da. måtte vært en som var noelunde enkel.
Kæmma og trultene Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 De har mange fine på www.ateliemargretha.no (sånn ca det adressen er iallefall hehe) Jeg og ville sydd en, men lurer på om hun skal få min gamle istedet. Eller så skal ejg og sambo ha den, og hun få en egen...
Anne-B. Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Er en sånn "syklubb" som heter Margrethes Atelier eller noe sånt. Har du prøvd å søke på nett?
Kæmma og trultene Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 www.margaretha.no det var visst den rette adr
palia Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 vil bare advare om at det kan gå veldig lang tid å få sydd ferdig en julekalander... hehe begynte for 1 år siden og er enda ikke halvveis.... ikke vært så aktiv eg da, blir lett lei, men har funnet den frem igjen nå og skal se hvor langt jeg kommer før jul....
1stor1liten =) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2007 takk for hjelpen.. bare lurer, følger det med tråd eller må jeg kjøpe det utenom?
1stor1liten =) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2007 siden jeg nå har jenta i barnehagen og har gjerne tid før jeg får nestemann så om jeg står på håper jeg at jeg kan bli ferdig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå