HappyJoy Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg er oppvokst i sverige og jeg er en av de 90% av sveriges barn som er oppvokst med velling, og jeg har derfor innfør dette i mine barns (tvillinger) kosthold nå som de er 6 mnd og de elsker det!! I norge er det svært lite info om velling å få. Helsestasjonen kan ikke gi meg noe info og anbefaler meg hele tiden å bytte ut vellingen mot grøt. Noen som vet hvorfor man ikke kan bytte ut MME mot velling? Hvorfor kan jeg ikke bytte ut MME mot velling...?. Noen som vet noe om dette? Finner lite info på svenske websider om hvordan dette administreres i forhold til MME og annen mat. Spurte moren min, men hun husker desverre ikke...
Mayken Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Har desverre ikke noe svar å gi deg. Vil bare si at ina er 9 1/2 mnd og hun fikk velling i kveld for første gang i stedet for grøt. Har aldri fått henne til å ta flaske før, og siden jeg trapper ned på ammingen synes jeg hun får i seg litt lite væske. Hun drakk faktisk opp alt, og for første gang har jeg fått jenta mi til å ta flaske:) Kan ikke tenke meg at det er noe problem og gi barne et måltid med velling i løpet av dagen.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 gutten min er 4 mnd han får flaske m velling på kvelden han elsker det og sover bedre nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå