Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 blir jo så redd for å legge på meg for mye at eg får dårlig samvittighet når eg spiser (uansett om det er sunn mat) det skal vell ikke være sånn. og en dør vell ikke om en spiser et sukkertøy på lørdagene, eller unner seg noe godtiblant ?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Tenk fornuftig i hverdagen og kos deg i helgene, så går det nok bra.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Det viktigste er å spise slik at den lille får i seg alle næringsstoffene den trenger. Også må man jo kose seg litt også, både litt i hverdagen og i helgen. Tenker mye på det med sukker selv, men man må da ikke bli fanatisk! Har selv alltid vært slank og velproposjonert, men akkurat nå er det ikke det som betyr mest. Tror at de ekstra kiloene lett vil forsvinne med normalt kosthold og pilates som jeg bruker å trene når jeg ikke er gravid. Kjæresten synes forresten jeg er sexy nå som jeg er litt rundere i formene og med store bryster, he, he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå