Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 dere er på byen med typen også kommer det stadig vekk jenter som slenger seg rundt halsen på han og skal klemme og i det hele tatt... Hvordan hadde dere reagert?? Det skjer alltid når vi er på byen og jeg blir bare sur og irritert,liker det ikke med andre ord!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg liker det heller ikke, og du har grunn til å bli irritert!! Kanskje du burde "ta igjen" og slenge deg rundt på kompisene hans, så kanskje han tar hintet og prøver å være litt mer avvisende mot disse jentene. Ellers vil jeg si det er litt teit av de jentene å liksom prøve seg på en som er opptatt.....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Hm,kommer vel litt ann på hvordan typen min hadde reagert. En annen ting,typen din kan jo ikke noe for at andre damer kommer bort til ham
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Gjør det noe da? Siden du er jente selv så går jeg ut fra at du også har hatt en "fyll på byen, klemme vennene" fase... Det er da vitterlig harmløst!?
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 hadde gitt grei beskjed om at det ikke var akseptabelt i det hele tatt, om han ikke selv hadde "kastet" de vekk med en gang. hadde han gjort det, hadde jeg bare sett surt på henne etterpå. og så glemt hele greien.
LisaColli Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 å jeg hadde nok blitt både sur og irritert jeg ja! grrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå