Himmelblå Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 (//%$$"$%#$&%(()?)(/&%$#$%&/( Først så streika stekeovnen, og det ble kokeplatemat i to uker. Så streika toppen og jeg så meg nødt til å kjøpe meg en ny komfyr. Etter en mnds ferie, ørten fartsbøter og to uker til lønning var det en SUR ekstrautgift. Ikveld tilkalte jeg naboer og fikk hjelp til å bære gammelt rukkel ned og nytt rukkel opp. Det viste seg )(/&%$#"#$%$&/ meg at det er en SIKRING som har gått! Hva f*en, koster vel 9,90 på Rimi. Åååå er det mulig. Føler meg mindre verdt enn 50-øre nå. What a morooooon! Grrrrr.
Piri Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 hehehhehehehheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheeeeeeeeeeeeeheheheheehehhehehehehehehehehehhehehehehehehheeeeeeeeeeehehehehheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehehehhheehehehehehehehehehehehheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dæven du e dom!
Himmelblå Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 Du, de fartsbøtene var på feil grunnlag. Makedonsk politi stoppa alle de lekre bilene, meg med gebrokkent-talende serbokroatisk bak rattet i snasen Alfa Romeo i de traktene er lett bytte. Jeg kjørte i følge med et annet par, de lå foran. De fikk IKKE bøter )(/&/%$#$%&/(
Gjest Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 hihi.. sorry at jeg ler.. huff. nei.. kanke være morro det..
Himmelblå Skrevet 30. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2007 Jeg er komplett superidiot! Kan jeg slå deg?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Jeg har en liste over mange du kan få lov til å slå!! Bare si i fra, så sender jeg den over!!
Gjest Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Du får amme noen barn, så tjener du kanskje pengene opp igjen...
Himmelblå Skrevet 30. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2007 Fortsatt melkeku, send'em over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå