Gå til innhold

Kan jeg SLÅ noen nå??? HARDT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

(//%$$"$%#$&%(()?)(/&%$#$%&/(

Først så streika stekeovnen, og det ble kokeplatemat i to uker. Så streika toppen og jeg så meg nødt til å kjøpe meg en ny komfyr.

Etter en mnds ferie, ørten fartsbøter og to uker til lønning var det en SUR ekstrautgift. Ikveld tilkalte jeg naboer og fikk hjelp til å bære gammelt rukkel ned og nytt rukkel opp.

Det viste seg )(/&%$#"#$%$&/ meg at det er en SIKRING som har gått! Hva f*en, koster vel 9,90 på Rimi.

Åååå er det mulig. Føler meg mindre verdt enn 50-øre nå. What a morooooon! :( Grrrrr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehhehehehheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeheheheheheeeeeeeeeeeeeheheheheehehhehehehehehehehehehhehehehehehehheeeeeeeeeeehehehehheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehehehhheehehehehehehehehehehehheheheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dæven du e dom!

Skrevet

Du, de fartsbøtene var på feil grunnlag. Makedonsk politi stoppa alle de lekre bilene, meg med gebrokkent-talende serbokroatisk bak rattet i snasen Alfa Romeo i de traktene er lett bytte. Jeg kjørte i følge med et annet par, de lå foran. De fikk IKKE bøter )(/&/%$#$%&/(

Skrevet

hihi.. sorry at jeg ler.. huff. nei.. kanke være morro det..

Skrevet

Jeg er komplett superidiot! Kan jeg slå deg?

Skrevet

Jeg har en liste over mange du kan få lov til å slå!! Bare si i fra, så sender jeg den over!!

Skrevet

Du får amme noen barn, så tjener du kanskje pengene opp igjen...

Skrevet

Fortsatt melkeku, send'em over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...