Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg hadde en MA i uke 11 og er 43 år gammel. På grunn av alder er jeg redd for å prvøe på nytt å bli gravid, er redd for å oppleve en MA på nytt. Er det noen som har opplevd det samme, og kanskje blitt gravid?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Det er ikke sikkert det er alderen din som forårsaket MA. Mange yngre opplever jo også det. Ei venninne ble gravid da hun var over 40 - det gikk veldig bra. Lykke til:-)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Skjønner hva du mener. Jeg har nettopp mistet, fikk vite det i går, var i uke 11 jeg også. Spiren sluttet å utvikle seg i uke 6. Etter at jeg kom hjem fra UL, begynte jeg å blø litt, tror kanskje det var fostersekken som kom ut. Skal til ny UL neste fredag. Jeg er snart 37 og er livredd for å oppleve dette på nytt, men vi skal alikevell prøve. Lykke til med prøvinga, synes du skal prøve på nytt jeg.
atpåklatt08? Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 hei skjønner godt at du er redd for å prøve på nytt-har selv hatt flere sa, og det er like vondt hver gang-men nå er jeg gravid på nytt, og må innrømme at det er kjempeskummelt lykke til videre uansett hva du velger, man kjenner vel best på seg selv om man orker påkjenningen og der er vi nok forskjelllige. Det kan skje igjen men det kan også gå bra
G.I.H Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Hei Hei...Eg er og 43 år, eller rettere sagt eg blir 44 år på søndag...Eg haddde min 6.abort i sommer, og eg var innom dei tankene som du sitter med no etter det, men eg har bestemt meg for å prøve videre. Det som fekk meg til å fortsette var alle dei supre damene her inne, og at bestemor mi var heile 46 år då ho fekk sistemann, ein frisk fin gutt. Eg har født tilsammen 6 barn, 5 gutter og 1 jente. 3 gutter og 1 jente er ifrå eit tidligere ekteskap. Med min nåværende mann så fødte eg ein gutt i 2002, etter det så hadde eg 2 aborter, i 2004 fødte eg ein gutt til, og etter det så har eg hatt 4 aborter. Og no kjemper eg for eit siste barn før eg drar årene inn. Så kanskje me kan slå følge for å nå våres felles ønske, er du med? Eg synest nemlig at visst du virkelig ønsker deg ein liten baby, ja så stå på til den biologiske klokka har innhenta deg. Masse lykke til ønsker eg deg...
Laisalu Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Hei Jeg er 39 år, og for et år siden mistet jeg barnet i 8.uke,det var en vond opplevelse, for samboeren min og jeg hadde prøvd å bli gravide i 3 år.Men jeg tror at det var naturen som avgjorde dette for meg, for såvidt vi vet er det ikke noe annet galt, så vi prøvde igjen uten å stresse med det.I august testet jeg meg igjen og HELDIGVIS er jeg gravid igjen :-) Jeg er litt tilbakeholden,men kjempeglad! Det er en rar følelse. Så lenge alle undersøkelser viser at det ikke er noe i veien med meg så regner jeg med at det går bra denne gangen. Forøvrig så ønsker vi oss maaange barn, og det satser vi på at vi får :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå