Arb.ledig husmor Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Og den var sååå nydelig! Har vanskelig for å ikkje røpe meg til sambo om koss den er.. Heldigvis så oppbevarer forloveren min den for meg )
BettyBoob Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Så moro!! Håper jeg får oppleve gleden ved å shoppe sånn kjole en gang
Mamma til verdens beste barn Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Så bra!! Husker deg fra i går at du gruet deg litt:) Gikk det bra da med andre ord? Når er den store dagen?
Arb.ledig husmor Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 Ja det gikk veldig bra... Prøvde ikkje så mange da... De fleste var så små i str... Hadde på meg 2 stk, og det var kun den ene som var Perfekt!! Med langt fint slep på.... Den store dagen e ikkje før 2.august 2008 da, men liker å være tidlig ute...
Mamma til verdens beste barn Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Så gøy!! Gratulerer så mye!! Sweet dreams i natt da:)
Arb.ledig husmor Skrevet 30. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2007 Takk for det! Det verste e at eg vet ikkje om eg klare å la vær å fortelle sambo om kjolen, så det blir vel mange telefoner til forloveren min dette året som kommer, bare for å snakke om kjolen... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå