Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 i ene halvdelen av hode, problemer å åpne munn, vondt i kinnebein og kjeve..........................og øre..........................kan jeg håpe det er øreverk og ikke noen tanngreier...............!!!
Gjest Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Tror ikke det, er en av de som sliter med og det er ikke samme type smerter.
Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 du får ordne time hos legen i morgen.. kan jo være betennlse i øret.. eller noe slikt..
Gjest Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Lege i morgen ja, gått slik en uke, men kun problemer med å ete i dag.....%¤%¤#"¤"#¤¤¤/% Visdomstann nekter jeg for at det er...............hører du .........nekter................"grrrrrr" hater tannleger noe så inntens, må få lystgass da.....eller no å sove på......... jeg bare nekter
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Samboeren min hadde veldig vondt i hode, ikke vanlig hodepine, men dunking en spesiell plass. Han gikk til legen, men legen sa omtrent med en gang at han bare kunne gå til tannlegen.. Han også hater tannlegen. Jeg jobber på et tannlegekontor og har sett mange komme med visdomstenner som må ut, å det går så bra! Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå