Gå til innhold

Emmaljunga edge duo vs Emmaljunga classic duo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse er best? Finest? Noen med erfaringer??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har classic og liker den veldig godt :) synes den er myepenere enn edgen, liker ikke de snorene som er på den. Ellers så er det vel så godt som ingen forskjell på de..

Skrevet

Etter hva jeg har skjønt så er duo edgen den mest utstyrte osv. Men vi valgte likevel classic duo og det var fordi vi syns den var penest...Fint med utstyr på den også.

Skrevet

Ingen av dem, de veier et halvt tonn hver og er svære, digre dråg! Hehe..! Ville heller gått for en lett vogn som Brio Happy, Teutonia Mistra, Emmaljunga Cerox/City Cross (eller hva de heter) eller liknende..!

Men liker utseendet på Classic'en best ;-)

Skrevet

Hvem som er best kommer jo ann på smaken din igrunnen :-)

Men vi har edge duo og ville ikke hatt noe annen vogn. Den er kanskje stor, men snuppa har maaaasse plass i den. Og den har mange finesser som vi ønsket da vi valgte vogn. F.eks beskyttelse ved hodet i både bag og sportdel. Og tung.. ja den er kanskje det, men når man ikke er vant til noe annet er den ikke tung i hele tatt :-)

Skrevet

Synes også de er tunge, hadde nok valgt en lettere vogn om jeg skulle velge om igjenn. Jenta mi er nå 7mnd, å synes byturer med buss er et ork, å jeg klarer nesten ikke å løfte vogna selv opp i bilen(men så er jeg svak og vi har en høy bil)

Har Emmaljunga edge duo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...