rampejenta - ny spire Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 begynte å teste på dag 12.. fikk en svak positiv test(negativ) og dag13 var den negativ og dag 14 (idag) negativ.. tror dere jeg begynte å teste for seint.. tror jeg hadde el i går (dag 13) pga av mensmurringer og blankt slim.. og jeg hadde sex i går.. var det for seint?? temper og ff charten ga grønt lys i går og i dag.. så jeg blir litt lettere forvirra når el testene er negative.. noen som kan hjelpe meg??
¤¤angelina¤¤ Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hei! Jeg har kun tenkt nøye over dette 1 gang, men da oppdaget jeg at jeg hadde økt utflod/el-slim 2 dager før pos el-test. Syklusen min er på 29 dager og jeg har el dag 15. Har aldri målt temp el vært borti ff-chart, så kan ikke svare deg på det. Men lykke til!
Tasselur Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Kommer jo helt an på hvor lang lutealfase du har, da. Min er på 9 dager, så EL kommer ganske seint hos meg. Og så er det noen som må teste to ganger i døgnet rundt EL fordi utslaget kommer rimelig kjapt. Ville ha fortsatt å teste litt til, ihvertfall!
rampejenta - ny spire Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 det er bare 2. mnd jeg temper.. sist mnd hadde jeg 30 dager syklus(28 ellers) og da hadde jeg el på dag 23 i følge ff.. men da merka jeg aldri at el kom(slim og smerter).. håper det var bare en ustabil syklus og at jeg er i rute igjen no..
Tasselur Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Det høres veldig kort tid ut mellom el og IKM, altså... Tok du el-tester også? Hm, snodig.
trønderjenta85 Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 det kan godt være. er ikke for kort tid. venninda mi brukte eggløsningstest for første gang. hun begynte og teste rett etter mensen og da viste seg at hun hadde eggløsning. hun er nå gravid i 4 måne.
Tasselur Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Neida, vet det er mange varianter av sykluser, altså. Men det er ikke så mange som har så kort lutealfase som 7 dager mellom EL og IKM. (Man kan jo ha EL utslag 7 dager etter mensen men likevel ha "normal" lutealfase og IKM 14 dager etter EL igjen. )
rampejenta - ny spire Skrevet 30. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2007 Jeg brukte ikke eltester sist syklus så jeg har ikke noe å sammenligne med.. ikke enkelt åå bli gravid men sånne korte lutealfaser.. så jeg håper det var et engangstilfelle.. har foresten også begynte på progesta care cream denne mnd.. så no setter vi alle kluter til.. syns 7 mnd er nok...
Charlotte med spire Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 el tester pleier som regel slå ut positivt i 2 dager. Dagen før el og den dagen du har el. Det står på pakken hvilken dag du skal begynne å teste etter mensen.Har du vanlig 28 dagers syklus skal du begynne å teste den 11 dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå