LisaColli Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 hun er nesten 8 mnd nå, og får 4 måltider (brødskive, grøt+frukt, litt middag, grøt). det er vel greit å kutte nattpuppen da vel? hun får i 1-2 tida, men våkner gjerne en gang til i løpet av natta. da får hun ikke, og sover videre.. hvordan skal jeg gå frem?
LisaColli Skrevet 30. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2007 ingen som har tips å komme med??
Rose69 Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Hei! Ved nattavvenning må ikke babyen lukte pupp, så far må her trå til.Det kan bli en del grining...en hel time her første gangen..kl 03 om natta.Pappan gav han litt vann på flaske.Og sang og byssa.Ting tar tid... Men etter noen ganger går d over, og junior (8 mnd.) sover nå som regel natta igjennom, fra kl 19-06. Han får pupp morgen og kveld nå.Ellers grøt,middag,frukt,osv.
LisaColli Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 ok, så vi skal bare la henne ligge altså? gå inn med jevne mellomrom? hun liker ikke flaske, så tror hun blir mer sinna hvis vi kommer med den
DiddiDaddi Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Det behøver ikke bli skriking, her gikk nattavvenningen kjempefint, pappaen var bortreist - gjorde tydeligvis ingenting at det luktet pupp. Vil bare si det fordi det er så mye snakk om hvor hardt det blir, og jeg gruet meg skikkelig, nesten så jeg nesten ikke orket begynne med det! Noen får det tøft, mens hos noen går det veldig greit. Vi bodde på samme rom da jeg nattavvente; jeg ga smokk og strøk over håret, ellers ingen oppmerksomhet. Hun måtte ligge i senga si, fikk ikke kos. Første natta var hun våken en time x 2; lite gråting, men hun var mildt sagt forbannet - mye roping og "kjefting" ) Neste natt var hun våken ca 15 min x 2, og etter det har hun sovet (ca 1 mnd siden). Gjør det som føles riktig for dere, alle voksne og barn er forskjellige - lykke til )
LisaColli Skrevet 30. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2007 ja vi får vel bare prøve oss fram takk for svar!
Gjest Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Lykke til =) vi har prøvd i 3 UKER nå... men sover fortsatt ikke.. så ga pupp i natt igjen.. vente en ukes tid så får vi gå litt hardere til verks.. =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå