Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 er så lei om dagen. hissig mot samboer og vil han bare vondt... han hjelper ikke til å gir f stort sett. er generelt lei. går litt ut over sønnen min. masse dårlig samvittighet for det. lurer på om jeg kan ha fått fødsel. depresjon?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Vanskelig å si om det er det du har antydninger til. Ellers er det jo en kjempehormonell omstilling for kroppen å gå gravid og å føde. det vil jo alltid gå en stund før man føler at ting er på plass etterpå. Mer typiske tegn er at man "gir blaffen i alt", får kanskje ikke sove (noen sover ikke i det hele tattpå flere dager/uker), men allikevel føler man seg ikke trøtt, tilslutt sov jeg med åpne øyne og ingen fikk kontakt med meg. Jeg vet, har vært der selv. Prøv å få litt "tid til deg selv" (ta en tur til frisøren, gjerne med hodebunnsmassasje evt. SPA-time) uten babyen, prøv også å få td til å være alene sammen med samboer (som kjærester), bruk dem du har rundt deg. Er også viktig å snakke med samboer om hvordan du har det, ikke lukk det inne i deg. det er vanskelig å forstå en som ikke gir uttrykk om hvordan man har det. Prøv også å få råd på helsestasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå