Gå til innhold

Vigdis, fint navn...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid likt dette navnet så godt. Men det virker som mange synes det er litt gammeldags....Hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æh...fint vil jeg ikke akkurat kalle det.

Beklager...

Skrevet

Vigdis er IKKE fint !!!!!!

Men smaken er som baken he he.

Skrevet

den som spør skal få svar :D

sorry liker det ikke i det hele tatt faktisk! ... sorry!

Skrevet

Ville nok ikke valgt dette navnet selv, men tror ikke ungen ville skjemtes over navnet. Det er litt tradisjonellt. Synes det er så mange som prøver å finne mest mulig "selv laget" navn for tiden. Grøss.

Skrevet

Gruuusomt...sorry, men sikkert fordi nabokona på 89 heter det, og ikke lar oss plukke plommene som henger over vårt gjerde..

:-)

Skrevet

Takk for ærlige svar : ) Kommer nok ikke til å bruke det navnet nei... stakkars unge, he he. Det blir nok samboern min, og resten av verden glad for

Skrevet

Mamman min heter det - syns det er fint jeg... kanskje litt farget av omstendigheten?

Skrevet

Hehehe... eksen til eksen min het Vigdis, og da jeg fikk vite det gliste jeg godt innvendig og så for meg en litt lubben, traust dame som ikke kunne true min daværende posisjon som den lekreste dama fyren hadde vært sammen med (jada, litt innbilsk kan man være når man er 23) Det viste seg at eks - Vigdis var ei syltynn flis av ei jente, med langt blondt hår, lange bein, blå øyne og perfekt hud!! Arg, tror du jeg fikk beina på jorda ganske kjapt eller!! Det eneste jeg kunne hevde meg på var alderen, hun var 5 - 6 år eldre enn meg.

Moralen er, navnet skjemmer ingen, i alle fall ikke hvis du møter vedkommende face to face.... :)

Skrevet

Sorry, men jeg synes IKKE det var fint.

Skrevet

Gammeldags, men fint navn:)

Hvorfor skalnavnene på død og liv være så veldig moderne og "nye"? Det skjønner ikke jeg!

Skrevet

helt ærlig? sorry...synes navnet er grusomt..minner meg om gamle sure tanter..

Skrevet

Grusomt....sorry....se for meg regulering og et ansikt fult av kviser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...