Gå til innhold

hvor er kjæresten min...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke borte eller noe altså, men den personen jeg ble sammen med er ikke der lenger.. Vi sklir mer og mer fra hverandre og det er så ufattelig trist og vondt. Han bare jobber, sover, ser på tv og sitter forran pc'n. Nå har vi bare pratet overfldisk sammen denne uken. Ikke har han tatt på meg, gitt meg kjærtegn eller noe. Bare et kjapt kyss før han drar på jobb og et jeg elsker deg som egentlig bare føles som tomme ord. Jeg har gått nå i et par dager og kviet meg for å sette meg ned å prate med han. Fortelle han at jeg trenger å bli satt pris på, verdsatt, gitt oppmerksomhet, jeg trenger å prate, få komlementer. Jeg skulle spørre han hvorfor han egentlig elsker meg, hvorfor det er akkurat meg han vil være sammen med, hva han egentlig føler akkurat nå. Men da jeg skulle åpne munnen så sier han at det er noe han må ta opp med meg. Han har blitt tilbudt å reise til Angola gjennom jobben for å jobbe der. Han viste ikke hvor lenge eller når, og heller ikke mulighetene for å komme hjem. Alt som datt ut av meg da var at hvis han ble lenge borte så trengte han ikke å komme hjem til meg. Jeg er så lei meg.. Han skal selvfølgelig lov til å dra, men nå passer det dårlig. Jeg sliter sånn med å stole på han når han bare klår på andre jenter, danser med andre, gir andre komplementer, og bare lar meg sitte i en krok alene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som orker å lese og kanskje gi meg noen råd?

Gjest supersnupp
Skrevet

vanskelig å svare på dette, kjenner jo ikke til detaljene rundt det, men å reise fra familien ,,,,,hmm, hvis det er for noen uker eller maks 1 mnd kanskje men ikke lengre for min del nei.

Har selv en mann som jobber på sjøen å går 2 uker på, tøffe tak de ukene han er borte iallefall.

Men du må snakke med han om hvilke følelser du har, rydde opp i følelsene deres.Det hjelper alltid å snakke sammen :)

Skrevet

Dersom du føler at dere glir fra hverandre, bør du ta en prat med han om det før han eller dere tar stilling til denne reisingen.

Min erfaring er at det ikke er heldig for forholdet å være borte fra hverandre dersom man sliter i utgangspunktet. Andre kan kanskje ha en annen erfaring- at det kan være godt med litt avstand for en periode og at man da finner tilbake til forelskelsen når man møtes igjen.

Men dersom du sliter med å stole på han, så bør fortelle han det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...