Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi har kjøpt en Easywalker vogn og nå lurer jeg på hva slags pose jeg skal bruke i vinter. Den lille tulla kommer rundt 1 november. Baggen til vognen er bare 80cm. Hr sett på den Lammy posen XL, men den blir vel for stor. Har også kikket på fleece posen som hører til vogna men er usikker på om det blir varmt nok. Kan jeg bruke skinn og dyne i vinter eller blir det for kaldt? Tar imot alle gode råd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lurt på akkurat det samme... Blir vel gjerne litt "kjøtt på flesk" å ha både skinn og pose? Men for lite med skinn og dyne... Kom plutselig på dette i natt, hehe.. Mye å sette seg inn i gitt!!

Skrevet

Skinn og dyne og gjerne ullpledd over om du føler det trengs. Det brukte vi i starten med vår første. Og så hadde i pose etterhvert. Har hatt to. OTHs Buggy Mummy. Lekker, og ganske varm med skikkelig thermofiberinnhold. Men vår har ikke snøring, dermed blir den åpen ihaøs/hode... Dessuten er den foret med fleece, noe jeg synes er klamt og ubehagelig.

Helt klart mest fornøyd med Lammy xl, med avtakbart lammeskinn inni! Den er suverent enkel å stappe, brette og tilpasse. Den er supervarm, og den tåler litt vind og regn. Varer lenge fordi den er lengre enn mange andre.

Blir super i sportsdelen på EW etterhvert, kan jeg tenke meg. Tror heller ikke den blir så vanskelig å ha oppi bagen... Den er som sagt meget fleksibel. Og den kan du jo og bruke bare skinnet på, med dyne, i starten - om du vil.

Skrevet

Takk for svar:) Den Lammy posen så kjempefin ut, men så dyr da gitt. Også tenker jeg at når babyen skal over i sportsdelen så er et vel sommer og da blir den kanskje varm? Hvor lang tid tar det før de vokser fra baggen? ikke så lett dette nei.

Skrevet

Hva med skinn i bunn og dunpose med evt ullpledd?

Skrevet

lammy posen er på tilbud på babyplaneten.no

Skrevet

Jøss. Den var jo fin og overraskende billig. Ikke samme merke ser jeg men det spiller jo ingen trille. Noen som vet hvor lang den er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...