Gå til innhold

klg: jeg lurer på en ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som er merkelig med at unger bruker body? Hvordan ser det merkelig ut, liksom? Gidder du å forklare meg det? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm... dette seilte da fort nedover listen og over på side 2...

klg, er du ikke her?

Skrevet

Hjelper deg med å dytte denne opp eg...

Skrevet

som jeg prøvde å forklare på mitt andre innlegg..BEKLAGER feil ordbruk!!!!!!!!!!!!!!!!men skal da si jeg fikk satt sinne i kok på enkelte ikke måte på hvor frekke enkelte kan være pga et litt uheldig ordvalg.skjønner hvorfor flere flykter disse sidene.

men for å svare deg så har jeg ikke sett noen i min omgangskrets bruke body på unger over 1 år.har ikke sett at det finnes bodyer i så store str.defor jeg lurte om det var jeg som var merkelig som jeg tilgangs fikk bekreftet.

Skrevet

ja har skjønt det..må for all del ikke spøre om noe her å være så uheldig å ordlegge deg litt feil..

Skrevet

Hmmm. Jeg trodde det var vanlig å bruke så lenge de hadde bleier på jeg?

Men om de ikke bruker body, hva holder da bleiene på plass? truser så tidlig?

Min er forresten 1 år og bruker str 80 og ser at de har 86 hvertfall i bodyer da...

Ikke ment som kritikk, men hva bruker man på de som ikke bruker body mer?

Skrevet

hehehe... og for guds skyld, ikke finn på å tråkke feil og opprøre folk rundt noe så viktig som bruk av body eller ikke.... ;o)

Skrevet

hehe bra noen endelig ser hvor teit hele spørsmålet har blitt..jeg bare lurte ,men tok jo helt av..

for å svare på hva jeg bruker istede så har han bare bleien storsett under bukse/shorts.nå er det strømpebuksen.synes liksom ikke der er noe problem med genser og bukse.men for all del bruk body der som vil.

Skrevet

Ok. Ja, vi bruker ikke strømpebukse enda, er jo ikke så kaldt her vi bo så.. tror jeg evt må finne noen truser med plass til bleie når bodystørrelsene blir for små.

:)

Skrevet

men kan kanskje du mener mer at det ser "rart" ut på "store" barn.. for altså jeg tipper mie begynner å bruke str 74 til hun er 1år, og det er jo ikke akkurat unormalt eller vanskelig å finne body i hverken 74 eller 80... og ikke er hun noe stor heller....så jeg tror ikke du ville gjettet at hun var/blir 1år i starten av november ;/ så kanskje du heller synes det ser "rart"/uvant ut å bruke "større" str.........

hmm, ble litt rotete, men å si barn over 1år blir jo litt feil ettersom at ikke alle er like store. og det er jo mange bar som bruker 74 lenge før de er på mies alder og mange barn som bruker det når de er på mies alder og senere....

dette ble rotete da, men forsto de noe...

dette var forresten til deg som mener det så rart ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...